Zaczynamy!

 Po kilku latach pracy jako lektor języka obcego postanowiłam otworzyć działalność gospodarczą, żeby pracować na własne konto i wcielać w życie swoje pomysły związane z prowadzeniem prywatnej placówki edukacyjnej, a tych mam całe mnóstwo.

Niektórzy pewnie będą się kłócić, że otwieranie szkoły językowej w trakcie pandemii koronawirusa trzęsącej od miesięcy całym światem to czyste szaleństwo. Cóż, bardzo możliwe, ale i tak zdecydowałam się na ten krok. Czy słusznie? O tym przekonamy się z czasem.

Razem z otworzeniem działalności postanowiłam założyć tego bloga, żeby podzielić się swoimi przemyśleniami i wiedzą oraz dać upust frustracji, jeśli zajdzie taka potrzeba :) To taki mój mały kącik w sieci, gdzie mogę dodać coś od siebie do obszernego i modnego teraz tematu, jakim jest nauka języków. Blog ma służyć przede wszystkim osobom uczącym się, ale i lektorzy znajdą tu z czasem coś dla siebie. 

Na tę chwilę trzymajcie kciuki za Szkołę Języków Obcych CHAMPION, która od początku października wchodzi na rynek w Poznaniu!

Komentarze

Popularne posty